۱۳۹۱ دی ۹, شنبه

استرالیا

 بخاطر ادامه تحصیل همسرم در استرالیا زندگی می کنیم. با توجه به اینکه ما با یک بورسیه زندگی می کنیم و اینکه استرالیا بسیار کشور گرونیه و ارزش ریال هم بسیار بالاست از امکاناتی که در ایران داشتیم خبری نیست.
در این وبلاگ می نویسم تا همیشه یادم بمونه چه مسیری را برای رسیدن به موفقیت طی می کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر